Tijdens ‘Skills Heroes The Finals’ (17-19 maart 2016) streden zo’n 150 mbo’ers om te bepalen wie zich nationaal kampioen mocht noemen in zijn of haar vakgebied. Van schilders, kappers en modeontwerpers tot koks.
Maar het bleef niet alleen bij kijken. De beursvloer was in festival-stijl en overal vonden er ‘challenges’ plaats voor vmbo en mbo-jongeren om aan de praktijk van beroepen te ruiken. Denk aan een vliegensvlugge bandenwissel op de kartbaan, een zoektocht naar ‘Holland’s Next Top Bloemist’ en de ‘Topchef Challenge’ waar leerlingen zelf aan de slag gingen in de keuken.
In opdracht van LDI verzorgde serum de visuals voor de stands, doeken van 1,50×2,40m. Na het selecteren van de ruim 350 beelden, werden deze op de doeken in duotoon in de kleur van het vakgebied gemaakt, afgewisseld met logo-doeken en fullcolour afbeeldingen.
Serum kan je resultaten positief beïnvloeden. Dat is in ieder geval ons uitgangspunt als we met je samenwerken. Wij zijn ervan overtuigd dat een goede aanpak resulteert in veel bijwerkingen. En dat zorgt weer voor een positiever resultaat. En wat ons betreft gaat het daar altijd om. We maken graag mooie dingen, dat zeker. Maar wel altijd met jouw doel in ons achterhoofd. Met ons team hebben we een goede mix van creatie, communicatie en strategie in huis. Dit stelt ons in staat om communicatievraagstukken vanuit meerdere invalshoeken te benaderen en op te lossen. Dat vinden we ook het leukste om te doen; net zo lang doorgaan tot we het juiste serum hebben gevonden. Maar wel eentje met veel bijwerkingen. Met als ultieme doel een positief resultaat voor jou.